Сковородинівці взяли участь у обговоренні ідей, спрямованих на підвищення читацької активності молоді

FUIF.PHDPU > Новини факультету > Сковородинівці взяли участь у обговоренні ідей, спрямованих на підвищення читацької активності молоді

12 вересня 2019 року в Національній академії педагогічних наук України відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблема читання в сучасному інформаційному просторі». У форматі «круглого столу» дискутували академічні науковці, викладачі вишів і коледжів, учителі, письменники, редактори журналів, державні службовці, представники громадських організацій.

Із доповіддю «Теоретичні засади модернізації української літературної освіти» виступила доктор педагогічних наук, кандидат філологічних наук, професор кафедри української і зарубіжної літератури та методики навчання ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» Ганна Токмань. Наукове зібрання толерантно й фахово провела головний науковий співробітник відділу навчання української мови та літератури Інституту педагогіки Таміла Яценко.

Організатори конференції винесли на обговорення такі питання: читання як інтелектуально-емоційна діяльність особистості; шкільні програми і підручники української літератури крізь призму суспільних викликів сучасності; процес формування компетентного учня-читача: методичні аспекти. Проте учасники зібрання виходили за межі цього кола і порушували й інші актуальні для національної літературної освіти проблеми, зокрема запропоновану МОН інтеграцію предметів «Українська література» і «Зарубіжна література», скорочення переліку програмових творів патріотичного змісту, якість тестів на ЗНО, недостатню присутність у програмах творів сучасної української літератури, цікавих і близьких нинішньому поколінню тощо.

Конференція зацікавила широке коло громадськості, викликала схвильоване обговорення і дала в результаті цілий каскад ідей, спрямованих на підвищення читацької активності молоді.

Прес-служба філологічного факультету

Останні коментарі

    Перейти до вмісту